mandag 6. mai 2013

BRUKTDUELLEN II



Bidrag to til bruktduellen er spisebordet og benken som jeg har skrevet om noen ganger før nå... Men sier det igjen; Hvilket kupp! 2200kr for bord og benk, fra Finn.no selvfølgelig! Fant benken en fredagskveld mens bordet dukket opp på lørdagmorgen, begge deler rett i nærheten, de var jo bare ment to be together :-) Benken er fra Hilmers Hus, bordet vet jeg ikke.

Ellers så kan jeg nevne at hyllen er fra min svigerinnes barndomsrom (håper det er greit at jeg bare tok den Elisabeth?!), den gule vasen fra Holmegaard fikk jeg av min svigermor, mens den grønne plukket min søster opp til meg på loppis, heldige meg :-) Maleriet har jeg malt selv.

Se flere fine bidrag i konkurransen her! 

6 kommentarer:

  1. Ai, så kult det er hos deg! Et kupp jah!

    SvarSlett
  2. Kul stil du har:) Et bra kupp og bra bidrag- lykke til i konkuransen :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Lekker spisestue!
    Digger lampene over bordet!!!
    og bildet på veggen var kjempe fint! likte fargene!
    Klem fra Julie.

    SvarSlett
  4. Ja det var en flott bruktkupp:)Masse lykke til..
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så lekker, morsom og leken stil! Måtte le når jeg så fluelampene. Har sett de i butikken mange ganger, men liksom ikke helt sett for meg hvordan de kunne passe inn i et interiør, - men vips, der var de hos deg! I en virkelig utrolig morsom og skjønn kombinasjon med resten av interiøret. Herlig! Klem fra BEate

    SvarSlett
  6. Herlig stil!
    Fin fargebruk og kontraster!

    Lykke til i utfordringen!
    Mvh Hilde

    SvarSlett