torsdag 30. januar 2014

MØRKETID FOR BLOGGEN

 



Hei igjen!

Nå har jeg blogget i ett år, og må si at jeg sliter med blogginga i perioder, spesielt nå, føler meg så uinspirert, og faktisk en liten smule uinteressert (for første gang på sikkert 10år, mulig jeg har overinteriørt meg selv??) Forhåpentligvis er det mørketiden sin skyld, alt er liksom litt tyngre nå, og jeg kryper opp i sofaen foran tv'en med pledd og varme pusekatter så ofte jeg kan. Da forkjølelsen tok meg gikk det iallfall tregt og nå har husarbeidet virkelig fått hopet seg opp. På formiddagen i dag hadde jeg planer om å ta fatt på kleshaugen og vaske badet, men i stedet endte jeg opp med å sortere i bokhylla, så det er iallfall noe da :-) Nå gidder jeg ikke å lete etter manglende puslespillbrikker, jeg bare kastet flere puslespill og ihjelslitte barnebøker (favorittbøkerne lappes sammen så klart). På toppen av hylla satte jeg den pene pippipen som fløy ut av en av julegavene mine (Sangfuglen av Kay Bojesen), og det nye kortspillet vårt 'Cards Against Humanity, a party game for horrible people', haha :-D Ah, som jeg gleder meg til sommer, sol, fullt av sommergjester og lange spillkvelder!

Ha det fint så lenge, og håper dere nyter vinteren mer enn meg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar