søndag 12. januar 2014

I VINDUET


Selv om jeg absolutt klarer meg fint uten snø selv, ble jeg veldig glad på barna sine vegne da jeg så at bakken var hvit i dag. Og må innrømme at jeg syns det er ganske så vakkert der ute nå, men de minusgradene altså... Liker de ikke. Uansett, etter å ha vært ute på en liten nyte-snøen-ekspidisjon med lillegutt knipset jeg dette bildet på vei inn, det er vinduet til gjesterom/kjellerstua vår.  Refleksjonene av julelysene gir meg drømmer om å oppleve nyttårsaften i Paris en gang...ah det hadde vært noe. Trenger verken fancy, fransk restaurant eller posht hotell, bare det å oppleve eiffeltårnet live omgitt av fargesprakende fyrverkeri... Oh la la.  Jeg har en skikkelig crush på eiffeltårnet, neste gang jeg drar til Paris så skal jeg sørge for å drasse med meg et stort og tungt tårn hjem :-)

1 kommentar:

  1. Så herlig bilde! Kult med refleksjonen av julelysene ;-)
    Stort og flott kjøkken dere har, ser utrolig deilig ut å jobbe der. Likte godt den turkis/blå fargen.

    God ny uke til deg!

    SvarSlett