søndag 1. desember 2013

ENKEL KALENDER






Juhu, nå er det desember! Tiden går så sinnsykt fort, og det er helt greit på vinterstid! Gleder meg utrolig mye til ei koselig jul med familien nå, men gleder meg også til at januar, februar og mars bare skal fly avgårde slik at våren plutselig er her :-) Seint i går kveld fikset jeg kalender til ungene, jeg trodde det skulle gå SÅ fort siden jeg bare skulle putte ting i poser, enkelt. Men den snora med klesklyper som jeg hadde kjøpt, og som jeg strevde ei stund med å finne plass til, den funka ikke, klesklypene holdt jo knapt fast en tom pose. Strevde lenge for å få de til å henge, før de falt ned igjen en etter en...jippi. Så etter ei stund med diverse fikserier ga jeg opp klypene og hang alle posene opp i hamptråder istedet. Klokka var over to før jeg ble ferdig, så i dag er jeg trøtt som en dupp.

Ha en fin første søndag i advent! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar