tirsdag 3. september 2013

UTFORDRING SEPTEMBER





'Mykje lys og myke pledd' er tittelen på Utfordringen hos NIB denne gangen, og i det jeg skulle til å dandere puter og pledd i glasstua kom lillesnuppa inn. Hun slo seg ned og begynte å bygge korthus (de Eames-kortene er så herlige!), og jeg måtte selvfølgelig knipse noen bilder av reisverket. Da jeg skulle fokusere litt mer på telysene kom lillegutt inn med en en såpeboblemaskin og blåste lik så gjerne ut lysene med den. Og så var batteriet flatt. Det ble ingen myke pledd denne gangen, men i grunnen syns jeg ikke at det gjør noe. Denne photoshooten ble veldig påvirket av barnas aktiviteter og for meg skaper dette godstemningen de spør om i utfordringen, inneaktivitetene står for døren, og jeg har tenkt til å utvide brettspillsamlingen vår i høst, jeg gleder meg :-)

2 kommentarer: