torsdag 8. august 2013

DETALJER KJØKKEN





I dag har jeg tatt en skikkelig ryddings på kjøkkenet, utrolig hvor mye rart som hoper seg opp i hjørene på benken etterhvert da! Tomflaskene blir stående ved vasken selv om de faktisk har en fast plass i skapet, vaser og annet ymse venter på å bli håndvasket, og for å ikke glemme papirer, penner og hårstrikk!  Men nå er det altså plettfritt. Og da inspirerte det til baking. Jeg holdt meg til planen og laget boller, mens ungene var mer kreative og laget slanger med kanel og sukker (de ble knallgode!). Nå blir jeg skikkelig forvirret, helt i helgestemning, jeg er vant til at ungene har fri fra barnehagen på fredager og da baker vi ofte. Men i dag er det altså..ehh...torsdag? God torsdag til deg! :-)

2 kommentarer:

  1. vakre detaljbilder fra kjøkkenet ditt!
    hvor er tre-bildet fra?
    tatt det selv? nydelig fint.

    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det er mannen min som har tatt bildene. Den døde furua stod rett borti gata her. :-)

      Slett