lørdag 8. juni 2013

ARNE OG MOOMIN






I går var ungene og jeg på en liten shoppingrunde i Oslo :-) Og dette er det vi kom hjem med; Det meget populære barneserviset i melamin fra DesignLetters med Arne Jacobsens typografi fra 1937. Det passer så bra nå som datteren min holder på å lære seg alfabetet, også er det jo et veldig pent alternativ til det gamle knallfargede ikeaserviset :-) Koppene, som har bare en bokstav, hadde de ikke inne med barnas forbokstaver på så de må jeg bestille fra nett. Vi kjøpte også to bøker med Mummitrollet, det er så koselige bøker, og så vakkert illustrert!

Osloshoppingen tok ikke helt slutt der... på vei hjem i dag dro vi innom Living og jeg kjøpte to industrielle skobenker av rør og pleksi på 70% salg. En skal stå i gangen,og en skal bli et nattbord, bilder kommer muligens i morra... :-)

God lørdagskveld til deg! 


3 kommentarer:

  1. Fant du fonten på nett, forresten? Uansett bra kjøp! Gleder meg til å se benkene ;-)

    (Og til å smake på rabarbaraen som jeg plutselig fikk øye på i kjøleskapet. Barndomsminner!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke lett skikkelig enda, men tipper at den ikke er så lett å få tak i egentlig.. Skulle gjerne ha brukt den på bloggtittelen! Rabarbara er bra! :-)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett